søndag, juli 13, 2008

Jeg kan osse.......

.....for dælen da, hvor det bare kører derudaf.



Jeg er jo ikke den store hækleekspert (ses tydeligt på den måde jeg holder på hæklenålen), men kan faktisk godt lide at hækle, når bare det lykkedes første gang. Og i dag var der ekstra udfordring for der var en opskrift, der skulle følges.

Frem med Kauni bundtet og hæklenålen...jeg bruger nr. 4,5 måske fordi jeg ikke hækler særlig fast....

Og så bliver man ellers bare bidt af nålen......og der er slet ikke tid til andet end at hækle på sådan en søndag, hvor vejret alligevel er so so.

Tak for inspirationen Mette.........

Her er opskriften for hækleglade læsere!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, jeg blev også meget fascineret af Mette's sjaler. Og pønser på om min Super Karla rest (= samme farve som din) er nok til hækle-sjalet....ellers må jeg finde på noget andet...for den er så fin.
KH Britt

IF Stjernen sagde ...

Jeg har haft opskriften liggende længe men har ikke rigtig haft lyst til at lave den i noget af det garn jeg har liggende, men Mette har også inpireret mig til at lave det i Kauni. Så har jeg også en undskyldning for at shoppe ;-)

Abelone Aagaard Ware sagde ...

Hej Karin....sjovt, jeg fik besøg af Marianne Bork Larsen i min butik i går, og hun fortalte at hun var blevet gift med Søren og flyttet tilbage til Haderslev. Det satte jo gang i gamle minder. Og jeg søgte lidt på nettet og fandt dig her...håber, du har det godt. Min mail er abelone@angeleyes.dk Kunne være hyggeligt at sludre sometime. Knus Lone Aagaard, nu Abelone Aagaard Ware