onsdag, februar 01, 2006

Kender i det.....

......man vil bare lige bestille en sej knap til en af sine trøjer og så ender man op med at købe udover knappen,.....ugens tilbud og et ekstra nøgle strømpegarn.....suk...,men hvad, når der nu alligevel skulle betales porto, så kunne jeg jo snildt fylde lidt mere i indkøbskurven ;-) Jeg følte simpelthen, at jeg havde gjort et enormt super godt køb hos Markno Design, da jeg så kassens indhold.....wauhhh her er til flere dejlige timer med strikkeprojekter.



Desværre snyder farverne lidt på fotoet.....de 10 nøgler bomuldsgarn er i en rigtig flot lavendel lilla farve og Baby uld fra Langs er i den flotteste røde i kan tænke jer!

Bare lige for at vise, at mit cozy liggende på vores græsplæne, vokser støt og roilgt.




Jeg synes græsset ser lidt uægte ud på fotoet.....men det er altså ægte nok :-)

Ingen kommentarer: